środa, 18 listopada 2015

Wyposarzenie

Jakiś czas temu zechciałam mieć w swoich narzędziach do modeliny profesjonale kulki.
Niedawno postanowiłam sobie jest sprawić. I w końcu je przetestowałam.
A mowa tu o stalowych kulkach w kilku rozmiarach do rzeźbienia.
Mogę z pełnym przekonaniem stwierdzić że są wspaniałe.
Jeśli ktoś jest chętny posiadam drugi jeszcze taki zestaw, do kupienia w sklepiku.
A testowanie wyglądało tak.


Niestety efektu wam jeszcze nie pokarzę.
A oto kolejne wyczekane błyskotki.
40 gram tj. jakieś 1400sztuk szklanych, krystalicznych cyrkonii.
Będą dekoracją do wyrobów modelinowych.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.