środa, 28 października 2015

Zapasy

Dziś bez nowości ale jak uroczyście.
Niedawno liczba odwiedzin mojego bloga przekroczyła 8000 za co chciałam serdecznie podziękować.
Mam nadzieję że z biegiem czasu wzrośnie też liczba komentarzy których niestety jest mało.
Bardzo wam kochani dziękuję i zapraszam do odwiedzania mojego bloga jak najczęściej.

 
A oprócz podziękowań za odwiedziny mam dla was jeszcze jedno zdjęcie. Z racji że mamy już jesień trzeba zacząć robić zapasy. Ja właśnie nadrobiłam zaległości w modelinie i zakupiłam brakujące kolory. A przy okazji zrobiłam dokładny remanent w Fimo. A oto brakujące kolorki.
 
 

4 komentarze:

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.