wtorek, 10 listopada 2015

Przydasie

Witajcie moi kochani. Dziś chciałam wam pokazać jak można ułatwić sobie pracę z modeliną.
Już dawno temu przymierzałam się do tego i przy okazji robienia porządków w modelinie udało mi się stworzyć paletkę kolorów. Co prawda nie są to wszystkie kolory modeliny Fimo ale są to te których używam obecnie, 42 kolory głownie Fimo Soft, kilka kolorów Classic oraz Fimo Efect.
Więcej o rodzajach modeliny Fimo znajdziecie w moim poradniku poniżej.
 




 
Ale dziś to jeszcze nie wszystko. Chciałam wam pokazać najpiękniejsze ozdóbki jakie ostatnio udało mi się zakupić. To miniaturowe, metalowe dekoracje. Wykorzystam je na pewno w tworzeniu jakiś kolczyków z modeliny. Efektem na pewno się pochwalę. A ozdóbki wyglądają tak.
 




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.