czwartek, 9 stycznia 2014

Puedłeczka

Witajcie dzisiaj będzie inny post niż dotychczas.
Zakupiłam sobie dziś mały pojemnik na moje artykuły do biżuterii.
Za względy że kocham pudełeczka musiałam go mieć.
Jest to zwyczajny organizer na tabletki, czy jakoś tak.
Ale można go wykorzystać tak jak ja.
Pokażę wam jeszcze inne moje stare organizery i to co w nich trzymam.

Dzisiejszy zakup


A tu już wypełniony: najdrobniejsze półfabrykaty do biżuterii

Śrubki z których zrobiłam kilka fajnych rzeczy, ale o tym innym razem

Kółeczka i ogniwka

Szpilki, haczyki, bigle i łańcuszki

Etykietki, naczyńka mini, buteleczki szklane

Puder do barwienia, wyciski do modeliny, narzędzia drobne

Kółeczka, końcówki, bigle kolorowe, bazy pierścionków

Suszone kwiatuszki, sztuczne kostki lodu, sztuczny cukier, posypki, cyrkonie

Elementy ozdobne, rureczki, bazy kolczyków, przekładki

Koraliki

 Foremki

Pałeczki fimo, koraliki fimo, zawieszki, bazy
 


1 komentarz:

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.