poniedziałek, 27 stycznia 2014

Recenzja Koraliki Świata

Jakiś czas temu potrzebowałam posrebrzane uchwyty w trybie natychmiastowym.
Więc, jak to ja, szybko na Allegro i znalazłam.
Oczywiście zakupiłam coś jeszcze, jak to ja, i mam nowego rzeczy od nowego sprzedawcy.
Przemiły kontakt błyskawiczna przesyłka duży wybór asortymentu i niskie ceny.
Wszystko super.
A towar cudny.
Polecam  bardzo!


Po opublikowaniu recenzji dostałam 20% rabatu od 
Koraliki Świata!
Od razu wykorzystałam rabacik i zakupiłam jeszcze kilka śliczności.
Bardzo dziękuję za rabacik!!!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.