poniedziałek, 19 lutego 2018

Zakupy u Kadoro

Witam was.
 Pierwszy wpis po tygodniowym urlopie zaczynam od kolejnej już recenzji i opinii na temat zakupów u Kadoro.
Raz na jakiś czas zajmuję się tworzenie biżuterii z koralików Toho. To moje ulubione. 
Kilka razu kupowałam koraliki u innych sprzedawców ale obecnie jestem wierna tylko produktom od Kadoro.
To towar najwyższej jakości. 
Jest tam mnóstwo różnych koralików i nie tylko.
Każdy znajdzie na pewno to czego potrzebuję.
Ja ostatnio zakupiłam kilka kolorów 
Toho 15o i 11o oraz nici S-Lon. Do tego pierwszy raz koraliki Miyuki Square oraz Siper Duo.
To wszystko jest najwyższej jakości.
Co muszę jeszcze dodać Kadoro wysyła swoje przesyłki w ciągu zaledwie jednego dnia co dla mnie jest wspaniałe bo z niecierpliwością czekam na to co zamówiłam.
To oczywiście mój ulubiony i jedyny sklep w którym zaopatruję się w produkty do tworzenia biżuterii z koralików.

A oto moje nowe zdobycze.



Biżuterie jest już w trakcie tworzenia.
Jak tylko skończę pokarzę wam wszystko.

Serdecznie polecam i zapraszam na zakupy do Kadoro.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.