niedziela, 2 lutego 2014

Recenzja Świat Pasja

Kiedyś poszukiwałam pewnych foremek.
Wiedziałam że są dostępne tylko w zagranicznych sklepikach.
A tu przez przypadek trafiłam na polski sklepik z artykułami do rękodzieła.
W tym sklepiku każdy z osób które zajmują się rękodzieła na pewno znajdzie coś dla siebie.
W sklepiku mnóstwo artykułów do scrapbookingu, elementy do biżuterii modelina i wiele wiele innych skarbów.
Zakupiłam to czego szukałam tak długo ale jeszcze kilka innych rzeczy.
Jeden minusik taki że przesyłka tylko kurierska 11 zł.
Ale tak to wszystko super. Szybka przesyłka, miły kontakt.
Na prawdę bardzo polecam. 




A to moje zakupy.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.