poniedziałek, 9 grudnia 2013

Recenzja Qnszt

Witajcie!
Jak zapewne pamiętacie pisałam wam o zdobyciu głównej nagrody w konkursie "Owoce jesieni" organizowanym przez qnszt.pl.
Główną nagrodą był bon o wartości 100zł na zakupy właśnie w Qnszt.
Od razu po tej informacji zrobiłam zamówienie i właśnie dzisiaj je otrzymałam.
Oto moja mała recenzja z tego co otrzymałam.

Na początek oczywiście paczuszka zapakowana starannie.

Wszystkie produkty zapakowane w osobne woreczki

Sznurki satynowe skręcane 

Sznureczki satynowe 2mm

Plasterki fimo w szklanych buteleczkach który też wykorzystam

Kwiatuszki akrylowe i kulki fimo

Bazy pierścionków

Końcówki do wklejania

 Szpilki w kolorze starego złota i szpilki z kuleczkami na końcu

Łańcuszki

Bigla zamykane i sztyfciki

Drut pamięciowy, ogniwka i bazy breloczków

Krawatki, karabińczyk, zapięcia do łańcuszka kulkowego i bazy spinek

Oczywiście nie mogło zabraknąć zawieszek które uwielbiam

Klej którego nigdy jeszcze nie miałam

A to małe drobiazg dla mnie: srebro i Svarowski
 A to już powstało z tych małych drobiazgów.

I na koniec wspaniały gratis.

Wspaniały kontakt.
Błyskawiczna przesyłka.
Produkty po prostu boskie.
Polecam bardzo sklepik i oczywiście dodaję go do listu ulubionych sklepików. 

 



1 komentarz:

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.