sobota, 8 sierpnia 2015

Miś i ramka

A oto to co wam zapowiadałam. Znajoma która zamówiła u mnie naszyjnik do kompletu poprosiła mnie bym wykonała dla niej niewielkiego misia z serduszkiem z masy termoutwardzalnej.
Nie miałam pojęcia co wymyśleć więc zaczęłam lepić a potem dekorować. Mis jako figurka dla kogoś bliskiego która ma ponoś stanąć na biurku. Znajomej się bardzo spodobał i mam nadzieję że ten dla kogo miś został stworzony też będzie bardzo zadowolony z upominku.
Kilka zdjęć dodałam zanim jak powstawał.
A oto i on.   











A tu jeszcze zdjęcie ramki w jesiennym klimacie.




4 komentarze:

  1. uroczy :) fajny pomysł z tymi serduszkami na łapkach

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i zapewne stworzony z miłością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Miś stworzony z pasją i miłością do modeliny.

      Usuń

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.