wtorek, 17 grudnia 2013

"Jak przerobić zwykłą bransoletkę"

Tak jak obiecałam, że postaram się kiedyś zrobić swój własny tutorial czyli kursik na jakąś biżuterie.
Nie będzie to biżuteria z modeliny ale mam nadzieję że równie efektowna i prosta do zrobienia.
No to zapraszam. Będzie mi bardzo miło jak w końcu ktoś na pisze ni jakiś komentarz!

"Jak przerobić zwykłą plastikową bransoletkę  na modną i efektowną"?

 Potrzebne rzeczy:

 -pistolet i klej na gorąco
-nożyczki
-bransoletka plastikowa (średnica 7cm, szerokość 2cm)
-tasiemka satynowa 130cm/2,5cm

1. Zaczynamy od przyklejenia klejem tasiemki lekko pod kontem


2. Owijamy bazę tasiemką mocno pod kontem


3. Jak owiniemy całą bransoletkę kleimy koniec tasiemki bardzo dobrze klejem tak by nie odkleiła się

 4. Z pozostałej tasiemki tniemy 3 kawałki (dwa po 6cm i jeden 4 cm)


 5. Mniejszy kawałek kleimy wzdłuż na pół do środka


 6. I drugą cześć tak samo z drugiej strony


7. Pozostałe dwa kawałki 6 centymetrowe sklejamy końcami każdy osobno


 8.Po tym jak już oby dwa kawałki mamy gotowe kleimy je do siebie na samym końcu


 9. Następnie sklejamy sam środek tak by był ściśnięty


10. Bierzemy kawałek 4 centymetrowy który kleiliśmy na zakładkę i przyklejamy sam początek to miejsca gdzie było zwężenie naszej kokardki, kleimy również od przodu

11. Odcinamy zwinięty środek tak by pasował do owinięcia środka i kleimy równi w miejscu gdzie zaczynaliśmy


12. Mocujemy kokardkę za pomocą kleju na gorąco w miejscu gdzie kończyła się owinięta tasiemka tylko że po drugiej stronie, kleimy też boki kokardki po dwóch stronach dla pewności


 I kokardkowa bransoletka gotowa.
A takie efekty otrzymałam ja.


Miłej zabawy i pochwalcie się efektami jak coś zrobicie.


1 komentarz:

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.