czwartek, 5 grudnia 2013

Konkurs "Owoce jesieni"

Brałam udział w konkursie "Owoce Jesieni" organizowanym przez qnszt.pl

Jak tam u was Mikołajki?
Bo u mnie w sumie był już wczoraj w postaci wygranej w konkursie o którym pisałam.
Główna nagroda 100zł na zakupy w sklepiku qnszt.pl
 Pozostałe to 10 wyróżnień po 20 zł na zakupy.

A to link do strony z  konkursu.

5 grudnia qnszt ogłosił zwycięzcę.

Mój naszyjnik WYGRAŁ!!!
Gratuluje pozostałym!


Bardzo się cieszę!
Zamówienie złożone jak dotrze do mnie to wam pokażę.

Polecam: http://qnszt.pl/catalog.html


 A oto moja propozycja



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.