piątek, 2 marca 2018

Maszyna do szycia

Witam was kochani.
Dziś post nie dotyczący biżuterii. A jak nie biżuterii to oczywiście szycia. 
A dokładnie to czym szyje, czym szyłam a czym będę szyć.
Moja przygoda z szyciem zaczęła się ponad dwa lata tamy. Nie mając do czynienia nigdy z szyciem zakupiłam podstawową, tanią i małą maszynę Łucznika "Paulina 511" która spełniła wszystkie mojej oczekiwania. 
Uszyłam sporo króliczków i nie tylko, ale nie ukrywam że trochę się męczyłam bo maszyna ni była za duża.
Tak mnie naszło by może to zmienić. 
No i oczywiście tak się też stało. 
Stara maszyna znalazła nową właścicielkę a ja zakupiłam nową.
Ale nasuwa się pytanie jak ktoś niedoświadczony w szyciu wie jaka zakupić profesjonalną maszynę.
No od czego jest internet. 
Tak ale jest tyle opinii, tyle stron i tyle maszyn że którą wybrać.
I tak trafiłam na tą stronę:
Oprócz porad, opisów i porównań jest tam coś co pomogło mi zadecydować o tym jaką wybrać.
A mianowicie doradca online. 
Na żywo można pisać z kimś profesjonalnym kto zna się na maszynach. Opisałam do czego mi jest potrzebna, jaką mam, co na niej szyję, jak często i na jak długo mi ma ona służyć. Ta strona  na prawdę uświadomiła mi  jak mało znam się na szyciu.
 Ale to już się zmieniło po dokładnym przeczytaniu wszystkich artykułów dostępnych na powyższej stronie.
Bardzo polecam lekturę i  informację zawarte w wielu punktach.
A teraz maszyna. 
Moja stara 

A oto moja nowa która dziś wieczorem już będzie u mnie.


To będzie szycie. Ale na efekty musicie poczekać.

No i kurier już był!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.