wtorek, 17 października 2017

Przygoda z aparatem

Witajcie. Dziś chciałam wam zaprezentować kolną pasję która towarzyszy mi od dawna.
Mianowicie to fotografia. Jestem amatorem chociaż po kursie grafiki komputerowej. 
Niestety do tej pory nie mogłam się za bardzo spełniać ale w moim wyposażeniu znalazło się pewne cudo.
A mianowicie aparat cyfrowy-hybrydowy Panasonic Lumix DMC-FZ300.
To sprzęt który pozwala się spełnić.
Niestety przestudiowanie instrukcji tak by w 100% korzystać z aparatu zajmie mi sporo czasu ale już sa pierwsze kroki.
Mam nadzieję że was się spodobają nowe posty z etykiety FOTOGRAFIA.
Miłego oglądania.

A oto i aparat.

A oto pierwsza modelka i pierwsze zdjęcia.








  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.