wtorek, 5 września 2017

I po wakacjach

Witajcie po wakacyjnie. Jak może zauważyliście zmieniła się nazwa bloga. Skończyły się wakacje i nadszedł czas by w końcu zmienić nazwę na bardziej określającą moją twórczość.
Dawne Modeling Clay oznaczało po prostu "modelina" z której w większości tworzyłam.
Było to trochę trudne do wymówienia i często spotykałam się z pytanie co to znaczy.
A więc teraz będzie zrozumiale.
Art-Huta! 
Bo tworzę pracę artystyczne. Art tzn. sztuka. 
Huta to miejsce przetwórstwa. Ale u mnie w nazwie oznacza też dzielnicę w której mieszkam.
Tworze różnymi metodami rękodzieła i różne przedmioty, głównie biżuterię.
Mam nadzieję że wam się spodoba. 
A do wrześniowego posta kolejne nowości z żywicy.
Komplet dmuchawcowy.
Zapraszam.
Nowości już w sklepiku!!!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.