środa, 25 stycznia 2017

Wyzwanie MUZYKA "Klucz wiolinowy"

Przedstawiam wam moją drugą inspirację do konkursu o tematyce muzyka.
Muzyka to po prostu moje drugie zainteresowanie.
Jest ze mną na co dzień. Przed snem, przed pracą kiedy tworzę i kiedy odpoczywam.
W mojej inspiracji którą stworzyłam po prostu określam całą siebie. 
Moją twórczość i moje uwielbienie do muzyki.
Słucham radia, oglądam często klipy muzyczne no i oczywiście bywam na koncertach co można zobaczyć w zakładce "Wydarzenia". 
Po prostu kocham muzykę tak jak rękodzieło.
Ale dość gadania, oto moja praca konkursowa.
Bransoletka z motywem klucza wiolinowego na pięciolinii wykonana metodą haftu Peyote.
Do stworzenia bransoletki użyłam 10 gram koralików szklanych Toho Round 15o Opaque Jet oraz 10 gram Toho Round 15o Silver Linde Frosted Crystal. 
Poza tym nici nylonowe Miyuki White ponad pół szpulki, igły (jedna złamana), zakończenia walizkowe w kolorze srebrnym, ogniwka i zapięcie. 
Wykonałam do tego malutką zawieszkę która ozdabia zapięcia.
Nie zapominając o godzinach spędzonych na tworzeniu, nerwach i pokutnych palcach. Ale czego się nie robi dla efektu. 

Zapraszam do oglądania całej sesji.















2 komentarze:

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.