poniedziałek, 2 stycznia 2017

Recenzja Kadoro

Witajcie Nowo Rocznie. Szybki post zachęcający po raz kolejny do zakupów u Kadoro.
Niedawno zakupiłam kilka opakowań różnych koralików i stworzyłam kilka wzorów biżuterii.
Ale one w kolejnych postach.
Oto nowe koraliki.



I oczywiście zapraszam na zakupy.



Dodatkowo chciałam wam pokazać co zakupiłam w "Przydasiowym bazarku".
To grupa na FB gdzie można sprzedawać niepotrzebne artykuły do rękodzieła.
Nie dużo zapłaciłam a mam mnóstwo nowych koraliczków.
Bardzo polecam.

I kolejne zamówienie.

Nowości od Kadoro

Kolejne zamówienie




A oto moje zdobycze.


Kolejne zakupy od Kadoro 20.10.2017




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.