poniedziałek, 8 lutego 2016

Sztyfciki

Dziś chciałam wam przedstawić nowości w postaci sztyftów.
Kolczyki powstały przy użyciu foremek.
Tak nie wstydzę się do tego przyznać, chociaż wiele osób zajmujących się modeliną uważa że używanie foremek to żadne rękodzieło.
Ja nie jestem tego zdania i nie ukrywam tego.
A kolczyki sztyfty to dopiero początek nowości.

A to dwie pary sztyftów na nadchodzące Walentynki.
Serduszka i misie.







A to zwykłe sztyfciki w nowych kształtach. 













Z okazji Halloween kolczyki na tę właśnie okazję.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.