poniedziałek, 8 lutego 2016

Dla wyjątkowej osoby

Jakiś czas temu byłam na przegniataniu mojej głównej kierowniczki. Niestety po dwóch latach wspaniałej współpracy została przeniesiona. Nigdy nie znałam serdeczniejszej i tak wyrozumiałej osoby. To dla naszego sklepu duża strata. Moja kierowniczka od jakiegoś czasu posiada ślicznego pieska którego traktuje jak córeczkę. 
Postanowiłam za tą wspaniałą współpracę podziękować jej symbolicznym własnoręcznym wyrobem.
I oczywiście musiał to być piesek. Przedstawiam wam Tigę białego  teriera.
Naszyjnik zrobił bardzo duże wrażenie na kierowniczce aż łezka w oku się pojawiła.
Mam nadzieję że będzie jej o mnie przypominał.

"Basiu dziękuję za wszystko"





1 komentarz:

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.