poniedziałek, 13 lipca 2015

Zeberka

Witajcie moi drodzy dziś chciałam wam zaprezentować jedną z rzeczy która powstała z niedawno prezentowanych koralików. Po prostu produkty od Kadoro są najlepsze!!!
Po wielu godzinach a nawet dniach powstał komplecik kremowo fioletowy. Bransoletka bardzo pracochłonna, ale nie sprawiła tyle problemów co kolczyki do których podchodziłam aż pięć razy, najpierw nie umiałam układy tak by powstał trójkąt, potem jak tu zrobić wzorek, jak już udało się to gdy miałam skończony kolczyk pęk mi jeden koralik, a na koniec zrobiłam złą nitką. Popełniłam mały błąd ale następnym razem to zmienię.
 No ale w końcu udało się. Nie jest idealny ale mi się podoba. Zapraszam do oglądania i komentowania. No i jak ostatnio zwie sesje zdjęciowe. Nie wiem która lepsza.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.