poniedziałek, 6 lipca 2015

Recenzja Kolorowa Kokardka

Oj dawno nie prezentowałam wam moich nowych nabytków. Co prawda nie duże zakupy a dla mnie jest tylko kilka,ale jakie piękne.
Chciałam wam serdecznie polecić zakupy u Kolorowej Kokardki. Trafiłam przez przypadek do nich szukając szklanych perełek dla mamy. I oprócz przepięknych zestawów znalazłam coś dla siebie.
Serdecznie polecam sprzedającego oraz produkty wysokiej jakości.
 
 
A oto moje zdobycze!
 
Wszystko razem

Tasiemki bawełniane z przepięknymi wzorkami

Zestawy szklanych perełek w różnych rozmiarach i kolorach

200sztuk szpilek z kolorowymi łebkami
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.