sobota, 6 kwietnia 2019

Wiosna ach to ty!!!

Kochani to pierwszy tej wiosny post z nowościami. 
Tak się składa że w okresie jesienno zimowym moja 
twórczość jest ograniczona. 
A to ze względu na warunki. 
Nie tworzę dla zarobków lecz w ramach pasji i hobby. 
Moje warunki mieszkalne nie pozwalają na obróbkę mechaniczną także odbywa się ona w miarę 
ciepłych dni na mojej kochanej działce. 
Nie jestem profesjonalistką w tych sprawach i nie mam profesjonalnego sprzętu do obróbki.
 Ale to dla mnie najważniejsze że mogę tworzyć dla was.
Tak więc w końcu są pierwsze wiosenne nowości które powstały w okresie zimowym ale zostały wykończone właśnie teraz. Zapraszam serdecznie na stronę na Facebooku. 
Tam można nabyć wszystko co stroszyłam.
Duże naszyjniki, medaliony oraz kolczyki wiszące. Zapraszam serdecznie.


















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.