sobota, 20 maja 2017

Suszki

Witam was w ten przepiękny sobotni dzień. W końcu mamy prawdziwą wiosnę. Słońce i ciepło sprzyja tworzeniu. Jak wspominałam niedawno wraca biżuteria z żywicy. Pr konsultacjach postanowiłam trochę to ulepszyć. Moją mentorką jest Pani która podpowiada mi wiele ciekawych rzeczy o których nie wiedziałam. Zapraszam oczywiście do jej galerii na fb
  https://www.facebook.com/mojefimobizu/?fref=ts
Dowiedziałam się jak prawidłowo suszyć kwiatuszki do zatapiania. Nie tek ja robiłam to dawniej po prostu wkładając w książkę na tydzień. Wtedy kwiatki są płaskie, mało kolorowe i często wcale nie przypominają kwiatków. Zaczęłam według porad suszyć w kaszce mannej.
Już przetestowane i to na prawdę super działa. Kwiatuszki pozostają w naturalnym kształcie i nie tracą wiele na kolorze. Była też propozycje suszenia w soli ale często robią się bryłki przy kwiatuszkach które trzeba delikatnie oczyścić. A kaszka manna odpada same jak się delikatnie oczyści miękkim pędzelkiem. A tak ja suszę.








Najpierw robię rundkę na działce i zbieram małe śliczne kwiatuszki różnego rodzaju. Mam malutkie nożyczki do przycinania, pesetę i aluminiową formę do pieczenia i oczywiście kaszkę drobniutką.
Kwiatuszki przycinamy i układamy do dołu. Tak robimy całą warstwę i delikatnie zasypujemy. Potem kolejna warstwa kwiatuszków i znowu kaszka. To wszystko zostawiamy na co najmniej tydzień w ciepłym suchym miejscu.

I to tyle na dziś. Za niedługo pokarzę wam efekt suszenia. 
A potem zatapianie w żywicy.

2 komentarze:

  1. Pomysł suszenia - świetny! Wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest mój pomysł ale sprawdzony i działa. Niedługo pokażę efekty tego suszenia. Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.