piątek, 9 grudnia 2016

Wizytówki

Witam was kochani.
Po pierwszym kiermaszu trosze przedświątecznych obowiązków.
Pierwsze porządki, ruch w pracy i zamówienia na święta.
Urwanie głowy.
Ale ja już sprawiłam sobie prezencik na minione Mikołajki.
A mianowicie nowe wizytówki.
Jak widzieliście zmieniła się szata graficzna bloga a z tym trzeba było aktualizować wizytówki.
Na starych i tak były nieaktualne informacje.
A oto nowe które zamówiłam przez internet.
Muszę bardzo polecić firmę. Nie dość że na prawdę atrakcyjna cena to do tego przepiękne wykonanie i w przeciągu dwóch dni.
Zdjęcie jest bardzo marne bo robione wieczorem na szybko ale wizytówki widać idealnie.



Dwustronne wizytówki, 200 sztuk i projekt własny który tworzy się w specjalnym programie po dokonaniu zakupu. Koszt 16 zł. + 10 zł. przesyłka.Bardzo polecam!!!

https://www.facebook.com/VoogoPL/

Allegro:
http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=28784631

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.