niedziela, 3 stycznia 2016

Nowo rocznie

Witajcie. Czas świąt już za nami, sylwester już też a z początkiem nowego roku pierwszy post z nowościami w wyposażeniu.
Wszystkie zapasy uzupełnione, nowości już zakupione więc pora zabrać się do pracy. 
A oto to co ułatwi mi pracę.
Na początek malutkie zamówienie w jednym z najcudowniejszych sklepików. W sumie to tylko liquid miał być ale zawsze coś jeszcze muszę sobie sprawić.


Fimo Liquid, mała foremka, uchwyty do zdjęć i małe łużeczki


A to przepiękny gratis na Nowy Rok za który serdecznie dziękuję!!!
Bardzo polecam zakupy w tym sklepiku.


A teraz nowości które mam nadzieję wykorzystam.
Malutkie metalowe ozdoby.







Wykrawaczki w dwóch rozmiarach.



Cudowny organizer który mieści aż 30 pojemniczków.
Zlikwidowałam aż trzy małe organizery z których wszystko zmieściło się w tym jednym.
Bardzo polecam.






Nowe kolorowe pudry metaliczne do modeliny.





2 komentarze:

  1. Świetne zakupy. Bardzo podoba mi się organizer, gdzie można go kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organizer jest z Empiku i kosztował 30; Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.