wtorek, 23 czerwca 2015

Zamówienie

Witajcie kochani, trochę mnie nie było ale to wszystko z braku czasu przez pracę i niechęci do wszystkiego. Mam trochę problemów zdrowotnych ale wypoczywam i kuruję się.
Dziś przedstawię wam specjalne zmówienie dla młodej Pani. Kolczyki sztyfty czerwone różyczki. Nie było z nimi dużo roboty. Ale druga para to było po prostu wyzwanie. kolczyki pieski podobne do Yorków. No to próbowałam cos stworzyć i wyszły taki oto pieski jak poniżej.
Oceńcie sami czy podołałam.
Jak zwykle zdjęcia nie są najpiękniejsze ale musze się pochwalić że wczoraj zamówiłam sobie specjalne lampy oświetleniowe do zdjęć. Zobaczymy czy mi to coś pomoże.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.