czwartek, 5 marca 2015

Recenzja Antykwariat

Witajcie. Dziś zmieniam trochę tematykę.
Już niedługo święta Wielkanocne. Muszę uzupełnić zapasy a przy okazji zrobiłam mega sortowanie moich artykułów do biżuterii i trochę się pozbywam. Może ktoś inny je wykorzysta.
Jakiś czas temu zrobiłam zamówienie w  ANTYKWARIAT.
Kiedyś już robiłam u nich zakupy więc z całym przekonaniem mogę wam ich polecić.
Bardzo szybka przesyłka, starannie zapakowany towar, ceny bardzo przystępne i mnóstwo asortymentu.
Więc każdy znajdzie na pewno to czego potrzebuje.
Więc zapraszam na zakupy!!!
 
 
A oto moje zdobycze:
-narzędzia: cążki, mini nożyczki
-bazy naszyjnika
-rzemienie
-koraliki szklane
-szklane buteleczki
-igły do koralików
-zapięcia
-elementy ozdobne
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.