piątek, 30 stycznia 2015

Druga z koralików

Po tym jak powstała pierwsza z moich koraliczkowych bransoletek postanowiłam stworzyć kolejną.
Tym razem z toho Round.
Wzorek bardzo prosty i mam nadzieje że się wam spodoba. Do tego zrobiłam kolczyki inną techniką nawlekania koralików ponieważ nie wiedziałam jak mogę zrobić inne.
Jeśli spodobał wam się chociaż trochę lub nie to zapraszam do komentowania.
Może jakieś rady od fachowców w tej technice!
Koraliki zakupione u wspaniałego sprzedawcy u którego na pewno każdy znajdzie coś dla siebie:
Bardzo polecam!!!

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.