środa, 10 grudnia 2014

Choineczki z piórek

A z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia stworzyłam po raz pierwszy choinki z piórek.
Mała niebieska ma już nowa właścicielkę, duża różowa stoi sobie w mojej pracy w biurze a zielona w doniczce czeka na swojego właściciela.
Mam nadzieję że wam się spodobają.











A tą choineczkę możecie osobiście oglądać w klubie w którym odbył się niedzielny kiermasz.
W Klubie Kuźnia na os.Złotego Wieku 14, Kraków.


A to choineczka zrobiona na specjalne zamówienie dla koleżanki z pracy. Duża 60 cm. Było trochę roboty ale opłacało się.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.