poniedziałek, 3 listopada 2014

Drzewko kawowe

Witajcie moi kochani.
Tak wiem bardzo dużo czasu minęło od ostatniego wpisu.
Ale pisałam że brak czasu był spowodowany kupnem działki i codziennymi wyjazdami.
Wakacje minęły, na działce widać konkretne zmiany, choć to nie koniec jestem strasznie zadowolona i nie żałuje zakupu. Na razie zbliża się zima i trzeba odpocząć.
Szykujemy się do kiermaszu który oczywiście organizuję.
Kiermasz 7 grudnia 2014 w niedzielę. ale jeszcze o tym napisze.

Na dziś przygotowałam coś na zimne wieczory. Możecie samemu stworzyć sobie coś wyjątkowego.
A poniżej znajdziecie link ze wskazówkami jak wykonać takie drzewko.
Zapraszamy serdecznie i miłej zabawy z kawą.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.