wtorek, 16 stycznia 2018

Bransoletki Stampunk

No i w końcu się zebrałam na to by wykorzystać bazy które dawno temu nabyłam z myślą o modelinie.
Ale tak jakoś wyszło że nie mogłam się za to zabrać no i ostatnio wpadłam na pomysł by połączyć je z żywicą którą obecnie się zajmuje.
Mam też słabość do trybików i mechanizmów ze starych zegarków. Bardzo długo polowałam na nie i udało się je sprowadzić.
A oto pierwsze bransoletki w kolorze zielonej miedzi. 
Bazy wypełnione bezbarwną żywicą oraz trybikami. 
Każda baza zawiera inny zestaw trybików.
A bransoletki.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.