wtorek, 31 października 2017

Karczochy mojej mamy

Wiem że do Bożego Narodzenia jeszcze trochę czasu ale dekoracje trzeba zacząć robić już dziś.
Tylko że te dekoracje nie są wykonane przeze mnie.
Już kiedyś pisałam o tym a dziś kolejne dzieła wykonane przej moją mamę.
Zamówienie wykonane dla pewnej fundacji w której mama pomaga.
Bombki wykonane metodą karczocha i nie tylko.
Właśnie dla fundacji Prometeusz zostały wykonane 25 sztuk dużych baniek o rozmiarze 25 cm.
Bombki od fundacji będą przyznawane dla różnych osobowości i sponsorów które wspomagają fundację.
Każda inna i każda wykonana z ogromną dokładnością. A oto pierwsza część z nich.
Tylko zdjęcia zostały wykonane jeszcze starym aparatem jakiś czas temu.
Zapraszam do podziwiania.





















2 komentarze:

  1. Piękne te bombki! Widać, że każda przemyślana, w każdą włożone jest mnóstwo pracy i serca. Piękne!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję w imieniu mojej mamy!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.