poniedziałek, 25 września 2017

Misiowisko

Dziś chciałam wam przedstawić nowość w szyciu. 
Na początku miałam trochę obaw czy uda mi się i jak to będzie wyglądać. 
Ale udało się. Trochę pracochłonny ale chciałam żeby miś był dokładnie uszyty. 
Potem wykończenie i dodatki.
Po uszyciu misia coś mi brakowało.
Tak więc powstał prawdziwy mini plecaczek. No i jest. 
Mój pierwszy szyty miś. Miś oczywiście ma imię.
Jak każda moja szyta maskotka je ma tak i ten miś musi mieć.
A  więc przedstawiam wam misia tilda GUCIA!!!
Zapraszam na całą sesję zdjęciową do oglądnięcia poniżej.

Zapraszam również do sklepiku.
















4 komentarze:

  1. Świetny ,misiek :)
    Dzieci uwielbiają takie maskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Misiek jest cudowny. Jesteś bardzo zdolną kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe!!! Bardzo serdecznie dziękuję. A misiek to mój pierwszy. Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję bardzo za komentarze! Liczy się dla mnie zdanie każdego. Wasze opinie pomagają mi bym się jeszcze bardziej rozwijać.

Zanim coś napiszesz pamiętaj, że:
-Nie akceptuję komentarzy zawierających jakiekolwiek linki do jakichkolwiek stron czy blogów.
-Odwiedzam wszystkie blogi komentujących przez Wasze profile na blogerze, więc nie zaśmiecaj komentarzy linkami.
-Wulgarne i anonimowe komentarze również nie są akceptowane.